Noortekampaania “Tulevik on rongis” tööde esitamise periood on lõppenud.
MILLENZIALS lemmik
LAURA TOHV
RBE lemmik
LIISA TJATÕH
Publiku lemmik
ANASTASSIA JAKOBSON
Kõikide kampaanias osalejate vahel, kes märkisid end ka @rbestonia Instagrami konto jälgijaks, loosisime lisaks välja 3x 50 eurost Ballzy kinkekaarti ja erinevad Rail Baltica meened.
Võitjad: Diana Malõšova, Kristen Seeberg ja Karl Marko Variksoo.
Kutsume kõiki noori vanuses 13-30 (k.a) eluaastat novembris üles osalema noortekampaanias “Tulevik on rongis”, mille ülesandeks on luua oma visioon Rail Baltica tulevikurongist.
Laskem fantaasial lennata ja kujutagem ette, milline võiks välja näha Rail Baltica rong 10, 30 või isegi 50 aasta pärast?
Millised oleksid siis reisijate- või restoranivagunid, jalgratta-, pakihoiu- või lemmikloomadele mõeldud alad? Või hoopis rong väljast?
Kampaania keskmes on noorte visioon transpordi tulevikust, kus mängivad olulist rolli jätkusuutlikkus, innovatsioon, mugavus ja ohutus, mida hiljem ka tööde hindamisel arvestatakse.
Kampaania eesmärgid
- Innustada mõtlema transpordi ja infrastruktuuri tuleviku üle.
- Anda võimalus väljendada oma loovust ja tehnoloogilisi oskusi.
- Tutvustada Rail Balticat kui tulevikku suunatud, mugavat, ohutut ja innovaatilist taristuprojekti.
Tööde esitamine
Lubatud on visualiseerida nii rongi sise- kui välisvaateid, nii 2D kui 3D formaadis ning kasutada kõiki kujundusprogramme, sh tehisintellekti kaasabi.
Tööd tuleb esitada alloleva vormi kaudu ja foto formaadis (JPG, JPEG, PNG) koos lühikirjeldusega, kus autor selgitab oma visiooni ja valitud disainlahendusi. Kirjelduses peaks kajastuma, kuidas loodud rong vastab tulevikukasutaja vajadustele ja võiks toetada Rail Baltica identiteeti.
Oma töid saab esitada perioodil 11.11-24.11.2024. Võitjad selguvad vastavalt hindamiskategooriale 29. novembril.
Mida arvestame tööde hindamisel?
1. Loomingulisus ja originaalsus (20%)
- Kas disain eristub teistest ja pakub uut, värsket lähenemist?
- Kas esitatud idee on unikaalne ja innovaatiline?
2. Funktsionaalsus ja praktilisus (20%)
- Kas disain arvestab praktiliste vajadustega, nagu reisijate mugavus, ohutus ja funktsionaalsus?
- Kuidas on lahendatud tuleviku tehnoloogiate integreerimine rongi/vaguni disaini?
3. Jätkusuutlikkus (20%)
- Kuidas arvestab disain keskkonnasäästlikkuse ja energiatõhususega?
- Kas on kasutatud uuenduslikke materjale või tehnoloogiaid, mis aitavad vähendada keskkonnamõju?
4. Tehnoloogiline innovatsioon (20%)
- Kas disainis on kasutatud uusi tehnoloogiaid või arendatud uusi lahendusi, mis võiksid olla rakendatavad Rail Baltica projektis?
- Kuidas on kaasatud tehisintellekti või muid digitaalseid tööriistu disainiprotsessi?
5. Visuaalne atraktiivsus (20%)
- Kas disain on visuaalselt atraktiivne?
- Kas ja kuidas on arvestatud Rail Baltica identiteediga?
Hindamine ja auhinnad
Kõiki esitatud töid hinnatakse kolmes kategoorias:
- Millenzials lemmik (töid hindavad Artjom Savitski ja Kris Lüüs aka Krispoiss)
- Rail Baltic Estonia lemmik (töid hindavad Rail Baltic Estonia esindajad)
- Publiku lemmik (selgub rahvahääletuse käigus perioodil 25.11-28.11)
Rail Baltic Estonia ja publiku lemmiku kategooriatele on auhinnad välja pannud Wasa Resort spaa Pärnus!
Millenzials kategooria võitjal on võimalus veeta seikluslik ja teadmisterohke sotsiaalmeedia võttepäev Millenzials meeskonnaga.
Iga kategooria võitjaid ootab lisaks 150 euro väärtuses vabalt valitud kingitus Ballzylt!
Kampaania tingimused
- Kampaaniat korraldab ja viib läbi Rail Baltic Estonia OÜ (edaspidi RBE ja/või kampaania Korraldaja), Veskiposti 2/1, Tallinn 10138.
- Kampaania läbiviimise kord on kehtestatud kampaania Korraldaja poolt käesolevates tingimustes. Kõik kampaania Korraldaja otsused kampaania läbiviimisel on lõplikud ja ümbervaatamisele ei kuulu.
- Kampaania kestab ajavahemikul 11.11-29.11.2024.
- Kampaanias võivad osaleda kõik noored vanuses 13-30 eluaastat (k.a).
- Kampaanias ei või osaleda RBE töötajad ega nende pereliikmed.
- Kampaanias osalemiseks tuleb vastavalt kampaania reeglitele luua foto formaadis (JPG, JPEG, PNG) visioon Rail Baltica tulevikurongist ning laadida see üles selleks ette nähtud vormi kampaania maandumislehel (käesolev).
- Võitjad avaldatakse 29.11.2024 RBE kampaanialehel ja sotsiaalmeedia kanalites.
- Auhindu ei vahetata ümber rahaks ega asendata mõne muu esemega.
- Kampaania Korraldaja võtab võitjatega ühendust ning väljastab auhinnad ajavahemikul 2.12–20.12.2024. Auhindade üleandmine toimub võitjate ja kampaania Korraldaja vahel kokkulepitud kohas. Kui auhinna üleandmine ei ole võitjast olenevatel põhjustel võimalik hiljemalt 20.12.2024, loetakse, et väljakuulutatud võitja on auhinnast loobunud.
- Kampaania Korraldaja ei vastuta kampaania võitjatele üle antud auhindade kasutamisest tekkinud kahjude eest. Samuti ei vastuta kampaania Korraldaja kampaania võitjatele üle antud auhindade kasutamisest kolmandatele isikutele tekitatud kahju eest.
- Kampaania Korraldajal on õigus kampaania ühepoolselt lõpetada juhul, kui ilmnevad kampaaniareeglite olulised rikkumised või kuritarvitamised. Samuti on kampaania Korraldajal õigus kampaania ühepoolselt lõpetada vääramatu jõu tõttu. Kampaania Korraldaja teavitab sellest vajadusel kampaania maandumislehel.
- Kampaanias osalemisega loetakse, et kampaanias osaleja nõustub enda isikuandmete töötlemisega kampaania raames. Isikuandmete töötlemisel lähtub kampaania korraldaja Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatust.
- Kampaanias osalemisega annavad osalejad kampaania Korraldajale nõusoleku kampaania raames loodud tööde kasutamiseks tasuta ja tähtajatult omal äranägemisel.
- Kõigis käesolevates tingimustes mittereguleeritud küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigi õigusaktides sätestatust.
- Auhinna väljastamisega kaasnevad riiklikud maksud tasub kampaania Korraldaja.
- Lisainfo saamiseks palume pöörduda RBE kommunikatsiooniosakonna poole e-posti aadressil info@rbe.ee .
- Kõik kampaaniaga seotud pretensioonid ja kaebused tuleb esitada kirjalikult Korraldajale e-posti aadressil info@rbe.ee. Korraldaja lahendab saabunud pretensioonid ja kaebused seitsme tööpäeva jooksul alates nende saamisest.